Proč má nudná Shakira nejsledovanější Facebook na světě, když na něm není nic zajímavého?
Kolumbijská zpěvačka Shakira (37) prolomila v letošním červenci jako první člověk na planetě hranici sto miliónů lidí, kteří ji sledují na sociální síti Facebook.
Událost se tehdy stala zprávou dne a ukázala, jakou moc mají sociální sítě. Shakiře pogratuloval sám zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg.
Ona nahrála video, ve kterém mimo jiné řekla: "Jsem poctěna, že jsem se mohla stát první osobou, která pokořila tuto hranici. Sociální média, speciálně Facebook, pomohla umělcům překlenout propast mezi jevištěm a fanoušky."
Uběhlo několik měsíců a přítelkyni slavného fotbalisty Gerarda Piqué (27) přibylo dalších několik miliónu lidí, kteří její stránku označili tlačítkem „To se mi líbí“. A my se ptáme - proč jako?
Na jejím Facebooku se neděje naprosto nic zajímavého! Největší odvaz, který Shakira facebookovým fanouškům předvádí, je nasdílení svého vlastního klipu, který si můžete pustit tak jako tak na YouTube, pokud budete mít na její hudbu náladu.
Od začátku října přidala zpěvačka na svůj profil třicet příspěvků, z toho čtrnáct příspěvků tvoří do očí bijící reklamy, mezitím je občas nějaký její klip a celé je to korunované nudnými videi, na kterých něco mele.
Svou první fotku nahrála Shakira na Facebook na Silvestra 2008, jednalo se o jakýsi rozmazaný záběr z pódia. V té době měla kolem 318 000 fanoušků. Těm zřejmě vůbec nezáleží na kvalitě či rozmanitosti obsahu stránky interpreta, ale hlavně že ho mají lajknutého.
Proč tohle sleduje sto šest miliónů lidí? Čím je její profil obohacuje. Nevíme.