Trendy
válka na Ukrajině Bachelor Česko 2024 Survivor 2025 Ples jako Brno

Prodejci knih na vás používají super trik a vy o tom vůbec nevíte: Čtěte, co se děje v knihkupectví s vašimi smysly!

Prodejci knih na vás používají super trik a vy o tom vůbec nevíte: Čtěte, co se děje v knihkupectví s vašimi smysly!
Zdroj: archiv

V některých knihkupectvích se používá velmi chytrý trik, využívající výzkum belgických psychologů. A sice vůni čokolády, která se line prodejnou a na zákazníka působí jako afrodiziakum. Díky aroma čokolády se například prodej milostných románů velmi zvyšuje.

Slabší účinek má čokoláda na prodej ekonomické a krimi literatury.

„Když zákazníci cítí čokoládu, koncept související s čokoládou, třeba vaření, působí přímo na mysl zákazníka, který pak reaguje jinak, než když kuchařku vidí bez pachového vjemu čokolády. Stejně čokoláda působí i mezi regály s milostnou literaturou,“ tvrdí Lieve Douché z Antverpské univerzity.

Vůně čokolády zvyšuje prodej v knihkupectví zhruba 1,2krát, ale v oddělení s vařením a romantickými novelami až šestkrát.

Nasajte vůni prodejny, až si zase příště půjdete pro čtivo. Možná i vás chce prodejce nalákat ke koupi přes vůni čokolády.

Drsná válka krásek z Bacheloru. Christina se navezla do Mary, obvinila ji ze lži i falešnosti

Související články

Další články

Nejnovější kauzy