Meghan běsní vzteky. Viní krále Karla z toho, že se jí snaží poškodit byznys. Ten ale beztak čelí výsměchu lidí
Král Karel III. (75) nedávno uvedl na trh nové produkty inspirované zahradami Highgrove Estate. Jenže něco takového se vůbec nelíbí Meghan Markle (42). Podle informací webu Sky News si Meghan myslí, že se král snaží zastínit její vlastní lifestylovou značku American Riviera Orchard.
Král Karel III. představil nové produkty inspirované zahradami Highrove Estate. Ty se nachází ve stejnojmenném Highrove Estate, v němž Karel III. bydlí již od osmdesátých let a naprosto si ho zamiloval. Mezi výrobky patří med z královské zahrady, parfém nebo třeba holicí pěna.
Meghan Markle však králův nový produkt, konkrétně med, pořádně vytočil. A to hlavně z toho důvodu, že si myslí, že se tímto projektem Karel III. snaží zastínit její lifestylovou značku American Riviera Orchard. Vůbec prvním produktem této nové značky byly jahodové marmelády v designových sklenicích.
Meghan zuří
„Pokud jde o Meghan, rozhodně si nemyslí, že by šlo o náhodu, že se Karlovy produkty časově shodují s uvedením jejího džemu na trh. Ona z toho doslova zuří,“ prozradil blízký zdroj z okolí páru pro Sky News. „Snažila se prosadit, ale nyní soupeří s králem Karlem III.,“ dodal.
Celý incident nedá spát ani manželovi herečky, princi Harrymu. Meghan je totiž údajně jen kousek od toho, aby krále konfrontovala, jenže tomu se snaží Harry zamezit. „Je jeden krok od toho, aby zavolala Karlovi kvůli střetu, ale princ Harry ji drží zpátky,“ dodal ještě zdroj.
Tvrdý start
Značku představila Meghan na začátku tohoto roku a setkala se spíše s negativním přijetím. Dle britského experta na královskou rodinu Richarda Quinna byla vévodkyně ze Sussexu zasažena kritikou, která se na džemy snesla. „Meghan plakala, když byla značka uvedena na trh a její nový džem byl vzápětí široce zesměšňován, že je drahý. Nyní je Meghan v bodě, kdy si myslí, že cokoliv, co udělá, bude nespravedlivě kritizováno,“ uvedl podle webu Mirror.