Společnost BigBoard podpořila armádu. Cení si její služby a hlavně výpomoc v koronavirové době
Nadace BigBoard podpořila současnou komunikační kampaň Armády České republiky (AČR) více než 200 venkovních ploch v rámci celé ČR a pražského metra. „Naše firma a tedy i
naše nadace podporují armádu dlouhodobě. Už v minulém roce jsme se zapojili do úspěšné náborové kampaně a poskytli armádě 70 venkovních ploch. Současnou kampaň chápeme jako naše poděkování armádě, ale především chceme ukázat, že armáda je jednou z mála složek státu, která profesionálně a na velmi vysoké úrovni zvládá každý úkol, který je jí svěřen,“ řekl předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa.
Skupina pomáhala zraněným vojákům
Skupina BigBoard podporuje aktivity AČR dlouhodobě, podílela se na více komunikačních kampaních armády a před několika lety stála i u zrodu Asociace pro podporu aktivní zálohy.
V minulosti pomáhala i vojákům, kteří utrpěli zranění v zahraničních misích s návratem k běžnému životu po propuštění z nemocnice.
„Vážíme si toho, že můžeme podporovat naše vojáky. Zároveň bych ale chtěl poznamenat, že to není naše jediná charitativní aktivita. Za dobu existence skupiny BigBoard jsme podpořili nejrůznější charitativní a společensky odpovědné projekty skrze reklamní plnění přesahující částku 250 mil. Kč,“ dodal předseda představenstva Fuxa.