Czech Social Awards 2024 byl jedenáctý ročník ankety udělující ocenění pro české jednotlivce, značky, týmy i projekty, které vynikají kreativitní tvorbou a pozitivním dopadem na online komunitu.
Cílem ankety je zvýraznit ty, jež přispívají k rozvoji digitálního prostoru, přinášejí nové nápady a inspirují ostatní.
Letos poprvé ocenila nejen osobnosti, ale i projekty, firmy a content v komerčních kategoriích (viz níže).
Historie
Existuje od 2013, do 2017 se nazývala Czech Blog Awards, případně Bloger(-ka) roku.
Soutěžní kategorie se mění dle aktuálního vývoje, některé zanikají, další se vracejí. Z nominací vybírá porota finální pětici pro každou kategorii (viz níže).
Vítěze v nich volí hlasováním veřejnost. Fanoušci mohli hlasovat pro své favority od 29. října do 12. listopadu prostřednictvím webu CzechSocialAwards.cz.
Po celou dobu existence anketa podporuje Nadaci Dobrý Anděl.
Porota
Má v rukou nominace a je složena z odborníků i zástupců partnerů. Vítězové tak odráží nejen odborný názor, ale také preference široké veřejnosti.
Kategorie 2024
- Podcast
- Osobnost
- Generace Z
- Digitální tvůrce
- Média
- Veřejná správa
- Projekt
Komerční kategorie 2024
- Značka
- Startup
- Kampaň
- Firemní podcast
- Agentura
- Influencer Marketing
- Aplikace
- Video
Nominovaní
Social Special Award
Je speciální ocenění udělované porotou za mimořádné působení na sociálních sítích. Loňské si odnesla Nikol Leitgeb (1986), předloňské Petr Mára (1978).
Finále
Konalo se 28. listopadu v prostorách pražského DOX+ a provedla jím Zorka Hejdová (1990).
Ocenění během večer předali mj. Radek Kašpárek (1981), porotce Masterchef Česko a Hell's Kitchen Česko, nebo český módní návrhář Jan Černý (1993).
Přímý přenos byl k dispozici na sociálních sítích.
Oficiální webové stránky
Oficiální profil na Facebooku
Oficiální profil na Instagramu
Oficiální kanál na YouTube
Poslední ročníky