Bývalá marketingová specialistka Pavlína Lubojatzky z Moravy byla soutěžící pořadu MasterChef Česko 2020 který vysílala TV Nova Probojovala se až do finále, nakonec se však musela spokojit s druhým místem.
Účast v MasterChef 2020
Soutěží amatérských kuchařů proplouvá úspěšně od února 2020. V úterý 20. října 2020 se jí podařilo probojovat do finálové TOP 3 V cestě k celkovému vítězství už jí v té chvíli stáli pouze Roman Staša a Pavel Berky V semifinále slavila úspěch a postoupila do finále ve kterém byl jejím posledním soupeřem Roman Staša. Ten ji nakonec porazil o jeden jediný bod
Pavlína z MasterChefa
Pavlína se stala finalistkou čtvrté řady soutěže amatérských kuchařů MasterChef Česko. Neměla to však vůbec jednoduché, postup do TOP 16 jí několikrát unikl o vlásek. Ve středečním díle skončila dvakrát druhá a ve čtvrtek se jí také nejdřív nedařilo. Štěstí se na ni usmálo až na čtvrtý pokus. Uspěla ve výzvě, ve které měli soutěžící připravit jídlo z artyčoků.
Její artyčoky se slaninou doplněné omáčkou z bílého vína porotu ve kulinářské soutěže ve složení Přemek Forejt Radek Kašpárek a Jan Punčochář zaujal natolik, že rozhodli o jejím postupu do TOP 16.
Už od castingového kola se netají tím, že je pro úspěch v soutěži je schopna obětovat úplně všechno. Pár měsíců před začátkem natáčení dala výpověď v práci, aby se mohla stoprocentně soustředit na přípravu na svou novou životní roli.
V prvním castingovém kole, kde Pavlína postoupila díky dortíku s ovocným přelivem, hned v úvodu přiznala, že s manželem během krátké chvíle zhubli přes dvacet kilogramů. Se svým manželem je rok vdaná, ale předtím spolu celých 10 let chodili a dobře si vařili. Proto hodně přibrali. Impuls k hubnutí přišel, když si na sebe Pavlína oblékla svatební šaty.
Kariéra
Pavlína Lubojatzky je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze V letech 2014 až 2017 studovala obor Mezinárodní obchod a dosáhla na bakalářský titul.
Marketingu se začala profesionálně věnovat v roce 2016, když pracovala ve společnosti L´Oréal odkud přešla do farmaceutické firmy Pierre Fabre V letech 2017 a 2018 pracovala jako marketingová specialistka ve společnosti Royal Canin, která se zabývá výrobou prémiových krmiv pro psy a kočky. Poté pracovala jako marketingová specialistka v potravinářské firmě Intersnack Czech & Slovak