Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Tesco Clubcard vám díky nové soutěži zajistí obrovské slevy na nákup

Tesco Clubcard vám díky nové soutěži zajistí obrovské slevy na nákup
Zdroj:
Nakupování
V rámci nové inovativní sběrné kampaně, která je poprvé k dispozici výhradně prostřednictvím mobilní aplikace Clubcard, mohou zákazníci Tesco sbírat virtuální e-známky za každých 180 korun, které utratí. Za 10 nebo 15 nasbíraných e-známek si zákazníci mohou vybrat odměnu ve výši 130 či 260 korun.

Věrnostní program Clubcard od obchodního řetězce Tesco je nejdéle fungujícím a nejrozšířenějším věrnostním programem na českém trhu. Program dlouhodobě funguje na principu věrnostní karty, s jejíž pomocí získá zákazník za každých 10 Kč jeden bod, který následně může proměnit v peněžní poukázky na nakupování v Tesco.

Nová kampaň na sbírání e—známek s aplikací Clubcard je jednoduchá. „Stačí si stáhnout či aktualizovat aplikaci Clubcard v mobilním telefonu. Následně potvrdit svou účast v sekci e-známka potvrzením pravidel kampaně. Následně na pokladně nezapomenout vždy naskenovat kartu Clubcard ze svého chytrého telefonu. Za každých 180 Kč získáte 1 e-známku. Svou slevu si lze vybrat přímo v aplikaci podle počtu nasbíraných e-známek,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

E-známky je možné sbírat až do 29. února 2020. Aplikace je k dostání na Google play a App Store. Pro správné fungování aplikace je nezbytné připojení k internetu. Bližší informace a pravidla a podmínky naleznete na itesco.cz.

Hvězda Zlatovlásky drsně zkritizovala Českou televizi. Nebýt starých pohádek, nemají co vysílat, tvrdí Štěpánek

Související články

Další články

Nejnovější kauzy