Unikátní akce Měsíc v růžové: 570 000 korun pro ženy s rakovinou prsu
„Letos se akce konala již pošesté, takže povědomí o akci je stále vyšší a daří se i zvyšovat
informovanost na sociálních sítích,“ uvedla Renata Nejtková, marketingová manažerka
obchodních center Tesco. „Letos jsme navíc již podruhé vsadili na oblíbené únikovky, které
byly v několika obchodních centrech pro zájemce zdarma. Právě díky této aktivitě se podařilo
od návštěvníků únikovek vybrat do kasiček částku 43.000,- Kč. Do dalších kasiček nám
zákazníci jak v jednotlivých obchodech, tak i na dalších akcích pořádaných k Měsíci v růžové
přispěli dalšími 18.661,- Kč a za naše obchodní centra jsme dalších 60.000,- poslali přímo na
účet organizace Mamma HELP. Všem, kteří nezůstali k situaci nemocných žen a jejich rodin
lhostejní a jakkoliv projekt Měsíc v růžové podpořili, patří naše obrovské poděkování,“ dodala
Nejtková.
Partnery projektu byly i některé obchody, konkrétně obchod Orsay, Reserved, dm drogerie,
kavárna Retro Coffee nebo Naturhouse. Dalším partnerem Měsíce v růžové je již
dlouhodobě Král vín České republiky. Velikým přispěvatelem je i samotná společnost Tesco
Stores ČR a.s., která již několikátým rokem pomáhá projektem Go Pink. „Máme velkou
radost, že i díky naším zákazníkům se podařilo vybrat téměř 600.000 korun a podpořit skvělé
projekty organizace Mamma HELP,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco ČR.
Pacientská organizace Mamma HELP letos zaznamenává zvýšenou návštěvnost Mamma
HELP center a také svých odborných poraden pro rodiny onkologických pacientek s dětmi.
„Jsem proto moc ráda, že díky Měsíci v růžové a ochotě obrovského množství lidí přispět
finančně třeba i nepatrnou částkou můžeme všem, kdo se na nás obrátí, poskytnout i nadále
potřebnou péči zdarma. Tesco Stores patří již šest let k našim největším partnerům a já si
velmi vážím přístupu této společnosti k potřebám žen, kterým se radikálně změnil život
v důsledku zákeřného onemocnění,“ říká ředitelka Mamma HELP Jana Drexlerová „Naše
velké poděkování si zaslouží také lidé, kteří každoroční říjnové akce v obchodních centrech
vymýšlí a organizují, a umožňují nám tak oslovit tisíce lidí, kterým můžeme předat potřebné
informace k možnostem prevence, pokud jde o nejrozšířenější ženskou onkologickou
diagnózu – rakovinu prsu.“