Utajený šéf: Generálního ředitele silnic Radima Čápa rozzuří zaměstnanci doběla
Už zítra 12. května odvysílá TV Nova třetí díl Utajeného šéfa. Tentokrát se podíváme se šéfem v přestrojení na stavbu D1 a D48. Oprava dálnic leží v žaludku snad každému, kdo jezdí autem na Brno a zpět. I sama kreativní producentka Lucie Sehnalová přiznala, že se její úhel pohledu změnil až díky generálnímu řediteli Metrostav Infrastructure Radimu Čápovi a týdnu natáčení na těchto stavbách.
"Jako řidič jsem vždy jen nadávala, ale neuvědomovala jsem si, jak je to strašně náročné. Nejen logisticky, ale třeba i kvůli počasí. To do plánů stavbařů umí pořádně hodit vidle. Moje cesty po D1 už teď budou probíhat spíše s úsměvem než s hořkostí," uvedla Sehnalová
Právě o rychlost a přesnost jde při stavbě nebo opravách dálnic především. Každé zdržení je nežádoucí. Bohužel ale kvůli tomu někdy dochází k pochybení stavbařů. U jednoho takového se teď vyskytne sám šéf.
Trochu mě kluci s*rou
V přestrojení za bývalého gamblera Karla pronikne Radim Čáp mezi své zaměstnance. Po dlouhém čekání na auto s betonem však dorazí příliš hustá směs. Stavbyvedoucí pod časovým tlakem se pokusí směs zachránit. To ale šéfa rozběsní: "Trochu mě serou kluci. To je typický příklad toho, že operace se podařila, jen pacient zemřel. Určitě tohle budu řešit s betonárkou. Určitě se budu ptát," přiznal štábu rozlícený Radim Čáp. "Beton je dneska alchymie, tady ten mix měl prostě odjet," vysvětluje šéf, jak by podle něj mělo vypadat správné vyřešení tohoto problému.
Zatímco šéfovi tečou nervy a parta pracuje s nekvalitním betonem, on se rozhodne, že si to po skončení směny vyříká s vedoucím. Ví, že odpovědnost je na mistrovi a že se špatně rozhodl. Jenže pracovníci cítí tlak, dálnice se musí stavět, vedení trvá na dodržování termínů a vrácení auta s betonem by práci na velice dlouhou dobu zastavilo.
Bude betonový problém stát někoho místo? Mají se zaměstnanci Metrostav Infrastructure na co těšit? Nebo šéfa nakonec obměkčí tragédie, o které se dozví při obědové pauze?