Vánoce úplně jinak: Kultovní reklama se po 15 letech mění, diváci uvidí zlaté prasátko
Hláška „Ne ne, já nemusím, já už ho vidím,“ z vánoční reklamy na Kofolu během let velmi zlidověla. Ačkoliv reklamy všeobecně se u diváků oblibě rozhodně netěší, právě tato z roku 2003 se zapsala do jejich srdcí. Nyní se dočkává změny v podobě prodloužení, na obrazovkách se dokonce objeví i zlaté prasátko a to bez nutnosti nepapat.
Ve spotu roztomilá dívenka utíká s tatínkem před divokým prasetem. Reklama bude nyní o několik sekund delší. „Naše reklama se stala tak trochu ikonou Vánoc. Navazuje na symboliku čarovného Zlatého prasátka, které chce na Štědrý večer spatřit každý. V letošní kampani jsme tento motiv posunuli ještě dál,“ uvedla pro Mediar.cz marketingová manažerka společnosti Kofola Lucia Tarbajovská.
„Na noční obloze se díky kouzlu prasátka rozsvítí zcela nové souhvězdí, souhvězdí Prasátka, díky kterému bude moci Zlaté prasátko zahlédnout skutečně každý. A to nejen o Vánocích. Stačí jen najít Velký vůz a správně pospojovat hvězdy v souhvězdí Velké medvědice,“ vysvětlila Tarbajovská.
Ve spotu se objeví prasnice Bublina a její páníček. „Rozhodli jsme se věnovat adventní čas kouzelnému příběhu, jehož hlavní zvířecí hrdinkou je prasátko Zlatuška. To ztvárnila šestiletá samice Bublina, která si ve spotu zahrála i se svým trenérem Radimem,“ dodal senior brand manažer Kofoly Martin Macoun.
Reklama v novém kabátu se na obrazovkách objeví už 23. listopadu, na internet ji však společnost vyvěsila už dřív. Na celý spot se můžete podívat nahoře.