Ve světě fenomén, u nás propadák: Zlatá maska ztratila diváky, raději si pustili Babovřesky
Zlatá maska má všude ve světě velký úspěch a v některých státech se dokonce dočkala i více sérií. V Česku a na Slovensku ji ovšem diváci sepsuli už po prvním dílu a když na sociálních sítích hořekovali, že další díl už sledovat nebudou, nelhali.
Druhý díl zábavné show v Česku porazily filmy Případ pro lyžaře a Babovřesky, následně diváci víc sledovali i publicistický pořad 168 hodin. Na Slovensku pak diváci přepnuli na kanál Markíza, kde sledovali pořad 2 na 1.
Pořad rozdělil diváky na dva tábory. Jedni ho odsuzují jako největší propadák roku a druzí show naopak vychvalují do nebes. Soudě dle sledovanosti a hodnocení pouhých 6 % na webu Česko-Slovenské filmové databáze se ale zdá, že jeden z táborů se začíná zvětšovat.
Divákům stále vadí zvuk
Už od prvního dílu show Zlatá maska si diváci na sociálních sítích výrazně stěžovali na špatné ozvučení, kvůli kterému často nerozuměli ani samotnému moderátorovi. „Opět tak upravené, že to může zpívat i pes a nikdo to nepozná. Zvukař to dělá schválně?“ postěžoval si jeden z diváků, ke kterému se přidali další.