Všimli jste si v ulicích přelepených billboardů? Proč Copperfield z kampaně záhadně mizí?
V posledních týdnech se po celé republice objevily billboardy českého pivovaru Gambrinus s tvrzením, že na české pivo jsou i triky Davida Copperfielda krátké. Pak se ale stalo něco, co málokdo čekal. Na facebookový příspěvek pivovaru zareagoval sám David.
Co komentář “Well, well, well” může znamenat? Naznačuje tím něco David? Možná by na tom v zásadě nebylo nic tak divného, jenže jméno samotného Copperfielda bylo na billboardech ze dne na den přelepeno. Že by Gambrinus v kampani přešlápl? Nebo je za tím něco víc?
Těžko uvěřit tomu, že by se nejslavnější a současně i nejlépe placený kouzelník na světě stal součástí malé české reklamní kampaně. I ve svých úctyhodných 62 letech si totiž rozhodně neužívá poklidného důchodu, jak by mnozí z nás čekali. Pracovní program má pěkně nabitý. Jeho show v Las Vegas mohou jeho fanoušci navštívit každý den a není výjimkou, že vystoupení opakuje někdy i třikrát denně. Setkat se s ním v Evropě je však téměř nemožné.
Nebo není?