Výsměch Agátě Jaromíra Soukupa: Vnucuje se jako slavná influencerka, píší zástupci firem
Poprask, který vyvolalo zjištění eXtra.cz o tom, že Agáta Hanychová (37) randí s Jaromírem Soukupem (53), přilákal i posměváčky z firem. Někteří jejich zástupci dokonce na Twitteru tvrdí, že se jim Agáta vnucuje s reklamou. Co na to znalec prostředí?
Agáta Hanychová: Žadoní u firem o reklamu?
Ohlášky vztahu influencerky Agáty Hanychové s mediálním magnátem Jaromírem Soukupem vyvolaly velké vášně. A často ne úplně pozitivní.
„Nedivím se. Agáta je asi dost zoufalá, když píše do náhodných firem a nabízí své bezkonkurenční služby Instagram influencerky. Raději jsem jí na ten mail ani neodpověděl. 😁“ píše na Twitteru Zafod Bí.
Nedivím se. Agáta je asi dost zoufalá, když píše do náhodných firem a nabízí svoje bezkonkurenční služby Instagram influencerky. Raději jsem jí na ten mail ani neodpověděl. 😁 https://t.co/hUZ340dvpy
— Zafod Bí (@zafod0) June 19, 2022
A není sám.
„Předloni nám psala Agáta, že bude o prázdninách jezdit po ČR s karavanem a jestli ji nechceme sponzorovat. Loni nám psala Agáta, že bude mít pořad o vaření a jestli ji nechceme sponzorovat. Letos už sponzora má. Jen dotyčný ještě neví, že potřebuje pokrýt jen ty letní měsíce,“ vtipkuje na účet influencerky zase Pavel Hertl.
Předloni nám psal Agáta, že bude o prázdninách jezdit po ČR s karavanem a jestli ji nechceme sponzorovat.
— Pavel Hertl (@PavelHertl) June 22, 2022
Loni nám psala Agáta, že bude mít pořad o vaření a jestli ji nechceme sponzorovat.
Letos už sponzora má. Jen dotyčný ještě neví, že potřebuje pokrýt jen ty letní měsíce.
Další si z ní utahují, že kariéra prý má padat ke dnu a že potřebovala dodat svému jménu nový lesk. Nebo že je fajn vědět, že kdysi hrála ve videoklipu Zlatokopky.
Co si o podobném chování hvězd sociálních sítí myslí zkušený marketér?
„To, že influenceři společnosti sami oslovují, se pochopitelně děje. Apriori to není špatně, jde ale o míru. Někdo to může přehánět, až to vyznívá trapně. Manažeři častokrát obsluhují sociální sítě více značek, a když jim na víc míst do zpráv přijdou přemotivované stejné dopisy od jednoho influencera o tom, jak ty značky miluje, nepůsobí to dobře. Ale může se naopak trefit, oslovit někoho, kdo by na něj nepřišel a zrovna někoho podobného hledá. Když je zájem ze strany influencera, pro firmu to může být dobrým vodítkem. Ale cpát to všem na všechny strany určitě není dobrá strategie,“ řekl eXtra.cz specialista na marketing sociálních sítí Jakub Mařík.
Kdo za to může?
Buď jak buď, i kdyby dva první pisatelé měli ohledně „vnucování“ Agáty do firem z důvodu reklamy na Instagramu pravdu, je také docela dobře možné, že je v tom zcela nevinně. Podle informací eXtra.cz totiž má velmi agilního manažera a chůvu Josefa K., který má za úkol shánět jí zakázky za provizi. A právě ten má jejím jménem bombardovat společnosti s nabídkami spolupráce.
Redakci eXtra.cz se také podařilo získat zajímavou reakci manažera velkého on-line prodejce, který ji angažoval ke spolupráci.
„Spousta lidí nad ní sice ohrnuje nos, ale rozhodují čísla. A Agáta nám udělala show, přitáhla zájem lidí o značku a daleko předčila naše očekávání. Vůbec není hloupá, ví moc dobře, co udělat pro produkt, a opravdu jsme si ji tu nemohli vynachválit,“ tvrdí muž, který ale kvůli možným posměškům nechtěl zveřejnit firmu ani své jméno, redakce eXtra.cz ale obě identity zná.
Samotnou Agátu ostatně nezatracuje ani marketingový expert. „Paní Hanychovou jsem v žádné kampani zatím neměl, takže jsem se na ni nikdy přímo nezaměřoval. Obecně ze své zkušenosti mohu říci, že celebrity z bulváru a klasických médií, typicky z reality show, nemusí být vůbec špatné, tito lidé mohou mít velmi dobré výsledky. Nedá se to ale paušalizovat. Když mají dobrý vztah s publikem, může se to teoreticky projevit na úspěšnosti kampaně,“ doplnil Jakub Mařík.
Otázkou tedy je, jestli Agátin kamarád Josef společnostem vlastně nedělá službu, když jim chce nabídnout takový prodejní klenot…