Trendy
válka na Ukrajině StarDance 2024 Zrádci (reality hra) Bachelor Česko 2024

Z Plzně po celém Česku. Oblíbené prodejny slaví čtvrtstoletí

Z Plzně po celém Česku. Oblíbené prodejny slaví čtvrtstoletí
Zdroj: PENNY
čtvrtstoletí

Čtvrtstoletí svého působení v Česku si letos připomíná PENNY. První prodejnu zde otevřelo v roce 1997 v Plzni na ulici Gerská a od té doby se udály neuvěřitelné věci. Obchodů PENNY mají Češi ve svém okolí už čtyři stovky, práci v nich má přes šest tisíc lidí a ročně si přijde nakoupit neuvěřitelných 150 milionů zákazníků.

„Čtvrt století je v lidském životě dlouhá doba. My jsme hrdí na to, že se nám po celou dobu daří udržovat naše stálé zákazníky, a zároveň získávat nové. Nabízíme jim po celých 25 let vysoce kvalitní produkty za nejvýhodnější ceny na trhu. Od začátku našeho působení podporujeme lokální dodavatele, nabízíme široký sortiment českých produktů, a zároveň privátních značek, které zákazníci najdou exkluzivně jen v našem řetězci. Vybudovali jsme síť se zdaleka nejvyšším počtem prodejen v České republice, v letošním roce kompletně dokončíme její modernizaci a do budoucnosti se díváme s optimismem. Jsme hrdí, že jsme součástí České republiky,“ říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY Česká republika. 

Z Plzně po celém Česku. Oblíbené prodejny slaví čtvrtstoletí


Výročí připomíná Michal David

Protože PENNY si svých zákazníků váží, připravilo pro ně v rámci oslav specialitu, a to kampaň, jejíž tváří se stal Michal David. „Nechceme se dívat do minulosti, ale do budoucnosti. Proto jsme hledali osobnost, která dokáže oboje propojit. Michal David je hitmaker, kterého znají staří i mladí. Jeho písničky jsou hity a zná je každý. Toto spojení se přímo nabízelo. Připravili jsme 360°kampaň postavenou na největších hitech, a doufám, že se nám ji podařilo vtipně propojit s tím, co lidem nabízíme my: cenové hity,“ přibližuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.




Z Plzně po celém Česku. Oblíbené prodejny slaví čtvrtstoletí


I když je PENNY součástí nadnárodní skupiny REWE Group, cítí se být společností českou. „Naším obecně známým sloganem je NAKUPUJTE HEZKY ČESKY a děláme vše proto, abychom jej bezezbytku naplňovali. Jsme česká firma, i když jsme součástí nadnárodní skupiny. Odvádíme daně v České republice, veškeré platby za naše zaměstnance zůstávají v České republice, každoročně zde investujeme stovky milionů korun. Jsme aktivní také v oblasti společenské odpovědnosti či zlepšování životního prostředí. Pomáháme uklízet Česko, sázíme stromy, podporujeme seniory i dětský sport. Zkrátka pro nás to není prázdná fráze, ale cesta, jak být dobrým sousedem všude, kde působíme,“ říká Radek Hovorka, jednatel a finanční ředitel PENNY.

Další články

Nejnovější kauzy