Žabka roste i v době krize, další prodejny otevřela v Praze
Obchody Žabka se těší rostoucí oblibě ze strany zákazníků. Jejich velkou výhodou je široká nabídka potravin a dalších služeb finančního servisu, zároveň jsou schopné se přizpůsobit různým prostorům a typům zákazníků. Svědčí o tom i poslední dva přírůstky v síti. Nový obchod Žabka byl otevřen přímo v obchodním centru Tesco Eden. „Náš obchod je velmi netypicky umístěn právě v obchodním centru. Je to lokalita, po které jsme dlouze toužili a chtěli jsme ji vyzkoušet a obchodní centrum nám nabízí nevídané možnosti,” říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka a dodává: „Koncept cílí na zákazníky, kteří se běžně pohybují po ulici a jsou to zákazníci, kteří většinou někam spěchají, ale potřebují si při každodenním spěchu udělat rychlý a pohodlný nákup. Je to úplně odlišný zákazník oproti standardnímu hypermarketu, a to je ten důvod, proč jsme se rozhodli jít do této lokace a nebojíme se, že si budeme s hypermarketem Tesco konkurovat.”
Prodejna je umístěna u autobusové zastávky Slávie a na ploše 108 m2 nabízí vedle standardních služeb i několik novinek. Má teplý pult, kde nabízí zákazníkům hot dogy. Poprvé na tomto obchodě se pilotuje prodej léčiv, tento model by se měl pak rozšířit do celé sítě. Novinkou je i koutek s posezením. Žabka chce z tohoto obchodu vytvořit vlajkovou loď, kde bude potencionálním novým franšízantům ukazovat, co všechno umí na svých obchodech.
Druhá prodejna Žabka se nachází v rámci Metronom Business Center, což je kancelářská a administrativní budova v pražských Butovicích. Obchod s rozlohou 140 m2 poskytuje plnou nabídku sortimentu a služeb. S ohledem na lokalitu je pak upravena otevírací doba Po-Pá 6:00-22.00, o víkendu 7-20 hodin.