Zaměřte se na cenovky: Proč se papírové pomalu vytrácí z obchodů?
Tato technologická novinka se dostává do stále více obchodů. Usnadňuje práci prodavačkám, které nemusí cenovky trhat a roznášet je po prodejně. „Displeje řídíme centrálně,“ říká Tomáš Kořínek, manažer projektu digitálních cenovek prodejen Albert. Ty je nově rozšířily do čtyřiceti pěti svých obchodů, převážně v Praze a Brně. Zákazníci se tak s nimi můžou setkat už v každém sedmém Albertu.
Úspora papíru
Další nespornou výhodou digitálních cenovek je i to, že šetří papír. „Díky nim ročně ušetříme na 45 prodejnách celkem 8 tun papíru. To představuje 1,6 milionů listů formátu A4,“ popisuje Tomáš Kořínek.
Mnoho lidí si při pohledu na ně vůbec ani neuvědomuje, že čte cenu z displeje, a ne z papíru. Je to díky tomu, že technologie věrně odpovídá svým provedením, včetně barvy, papíru.
Své místo nacházejí v Albertu hlavně v odděleních s čerstvým sortimentem, kde je řada požadavků na uváděné údaje. Tam zároveň také usnadňují rychlé nastavení slev v průběhu dne, jako například poslední dvě hodiny před zavřením prodejny u pečiva.
Zjednodušení nákupu
Pro zákazníky jsou novým způsobem získávání informací a zjednodušují nákup. Kromě ceny se dočtou další podrobnosti, například zemi původu, jakost nebo logo. „V Albertu chceme s digitálními cenovkami dál pracovat a rozvíjet jejich uplatnění. Nabízí se například možnosti lepší navigace zákazníků. V prodejnách celkem využíváme více než 280 000 elektronických cenovek,“ doplňuje Tomáš Kořínek.