Zkažená dovolená Pavla Šporcla: Cestovní kancelář sdělila, jak bude situaci řešit
Houslista Pavel Šporcl (49) na svou poslední dovolenou nevzpomíná zrovna v dobrém. Na Facebooku ve středu popsal, jak se jeho pobyt v Maroku podle něj změnil v peklo poté, co hotel, kde byl s rodinou ubytován, zanedbal hygienu a na stížnosti reagoval arogantně. Podle Šporcla došlo i na výhrůžky vyhozením z hotelu za asistence policie. Cestovní kancelář Exim Tours pro eXtra.cz uvedla, že chce situaci řešit. Jakým způsobem?
"Dovolená nám pomalu končí. Doposud jsme postovali pouze fotky a pozitivní pozdravy. Ale uvnitř nás to po celou dobu neskutečně vřelo. Náš zájezd nebyl v žádném případě idylický, naopak. Společně s mnoha Čechy jsme totiž prožili velká překvapení nebo spíš zklamání, co se týká kvality, hygieny, ale i přístupu cestovní kanceláře Exim Tours." Takto začal houslista Pavel Šporcl na Facebooku popis podle něj zkažené dovolené v Maroku, ze které se právě vrátil.
Průjem i arogantní chování vedení hotelu
Následně popsal, s čím vším se musela jeho pětičlenná rodina popasovat. Začalo to podle něj průjmem, který postihl polovinu české výpravy. Pokračovaly problémy s čistotou, nefungující klimatizací, zablokovanými kartami ke vstupu do pokojů či netekoucí vodou. Když chtěla Šporclova žena Barbora Kodetová věc řešit s manažerem hotelu, dočkala se ostré reakce včetně výhrůžky vyhozením z hotelu po přivolání policie.
Podobně pochodil u vedení hotelu i sám Šporcl. "Budu si stěžovat nejen na celosvětové vedení společnosti Iberostar, ale především budeme od Exim Tours požadovat vrácení peněz za tento zpackaný zájezd. A už vím, že nebudeme jediní, protože mnoho Čechů zde, co se kvality týče, zažilo to samé co my," uvedl Šporcl.Exim Tours: Chceme, aby zůstal naším klientem
Redakce eXtra.cz kontaktovala cestovní kancelář Exim Tours s žádostí o vyjádření k incidentu. "S panem Šporclem máme dohodnutou na příští týden schůzku, kde budeme řešit situaci ohledně jeho dovolené. Pan Šporcl schůzku přijal, odpověděl nám, že bude rád, když se sejdeme, a pak budou nějaké výsledky," odpověděl tiskový mluvčí Exim Tours Petr Kostka.
"Hlavně to chceme řešit. Chceme, aby zůstal naším klientem," dodal Kostka s tím, že další informace ohledně celé kauzy do té doby nechce sdělovat.