Zlepšení situace v domovech pro seniory: Kdo spojil své síly s Českým červeným křížem?
Kromě babiček a dědečků se mohli z hygienických a kosmetických produktů těšit i matky samoživitelky s dětmi nebo jiní pandemií postižení sociálně slabí občané, kteří momentálně mají hluboko do kapsy.
„Především situace seniorů je v tuto chvíli velmi problematická. Kvůli zvýšenému riziku si nemohou dojít na běžný nákup, jejich blízcí je nemohou chodit navštěvovat a jsou tak plně odkázáni na personál domovů. Proto jsme velmi uvítali produktovou podporu od Procter & Gamble, která nám pomůže zvládnout zvýšené nároky na hygienické standardy v zařízeních a pečovat o osobní hygienu klientů,“ objasnila znepokojující situaci Miroslava Jirůtová z Českého červeného kříže.
Nemyslete si, že znevýhodnění občané dostali komsetiku nebo make-up, šlo o čistě praktické zboží, které je v těchto dnech více než nutné. Zásilka skrývala především Jary na nádobí, prací prášky Ariel a Lenor, no a samozřejmě dezinfekční prostředky Mr. Proper na čisté povrchy.
Maminkám z azylových domů zase udělaly nejvíce radost jednorázové plenky Pampers a také dámské hygienické potřeby jako vložky a tampóny Always, Naturella, Discreet nebo Tampax. Zapomenout nesmíme ani na rakovnický spolek Českého červeného kříže, kterému Procter & Gamble věnoval dezinfekce na ruce.
„Jakmile jsme se dozvěděli o situaci ohrožených skupin, okamžitě jsme se začali zajímat, jak bychom jim mohli pomoci. Naše produkty jsou součástí každodenního života spotřebitelů, pomáhají jim starat se o domácnost a udržovat ji čistou. A stejně by tomu mělo být i v této době. Po celém světě jsme vyčlenili množství produktů, které postupně věnujeme ve spolupráci s našimi partnery těm nejohroženějším skupinám. Vážíme si a obdivujeme, jak Český červený kříž v této krizi, ale nejen během ní, pomáhá potřebným,“ doplnilaYvette Krubl, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.