Hanbatá reklama na pneuservis rozdělila Česko. Vtipný bizár, nebo nechutný šovinismus?
Reklamu jako z devadesátek na Facebooku vystřihl majitel pneuservisu z Roudnice nad Labem. Jelikož je přezouvací sezona v plném proudu, rozhodl se zviditelnit svou dílnu, která má, zdá se, nedostatek klientů. Místo zájemců o pneumatiky se ale dočkal lynče kvůli prsatici, kterou na dvou snímcích téměř celou vysvlékl. Z jiných komentářů je ale zřejmé, že před servisem bude dneska pořádně nabito.
„Mě to v práci prostě baví!“ objevilo se v úterý odpoledne na facebookovém profilu Autoslužby Bouška z Roudnice nad Labem. Komentář, kterého by si nejspíš téměř nikdo nevšiml a propadl by se do zapomnění dějin. To by u něj ale nesměla být fotografie nejspíš majitele servisu a odhaleného pozadí dívky se staženými legínami až pod kolena a vystrčeným zadečkem, který jí zakrývala jenom titěrná krajková tanga.
Pokud bylo úmyslem postu zaujmout, stalo se tak. Otázkou je, zda reklama cílila na správnou sortu klientů nebo přilákala zákazníky vykřičených domů.
Sarkastické komentáře
„Ještě že prodáváte gumy,“ napsal pod snímek například Marwin a nebyl sám. “Pneu na zadní i přední nápravě super, jen jsem nepoznal, jestli jsou zimní nebo letní,” pídil se Fanda, který rozhodně neměl na mysli pneumatiky na svůj vůz. Radka zadnice slečny natolik zaujala, že se rovnou přihlásil o zaměstnání. A Jarynovi neuniklo, že dívce nevykukuje jenom zadnice z legín, ale i jiná část jejího těla. „Koukám správně, že má venku i přední nárazníky,“ zeptal se bez obalu.
Podle Petry zase musely na profil uniknout snímky z podnikové party nebo majitel servisu změnil živnost na striptýzový klub.
Pokud lidé u prvního snímku kritikou šetřili, druhý, na kterém je dívka zvěčněná zepředu a odhaluje své vnady v krajkové podprsence, už je pobouřil mnohem víc. A možná i kvůli popisku u fotografie, který zněl: Víme, co prodáváme. Odborný výklad k vystaveným pneumatikám je samozřejmost.
Nevkusná reklama, píší lidé
„To je dobrý bizár. Opravdu hodně nevkusná reklama. Doufám, že jste slečně alespoň pořádně zaplatili. Přeju jí to, za takovou trapárnu,“ vzkázal jim jeden z komentujících.
„O tom, že je to úplně debilní reklama, není pochyb. Ale zaráží mě, jak málo si holky váží samy sebe a na takové focení vůbec kývnou. Totální dehonestace,“ přidala se Tereza. „Prachy nesmrdí a dívčí intelekt firma zjevně jako PR použít nechce. Plus přesně dle psychologie marketingu firma zaujala - prasáky prsama, ostatní negativně - ale všichni o ní vědí,” přisadila si Markéta.
Co si myslíte vy. Je reklama na pneuservis povedená, nebo byste si ve zmíněném pneuservisu své gumy vyměnit nenechali?