Matka dala tříleté dceři ovocnou taštičku a nestačila se divit: Plísně je tam víc než přesnídávky
Hodně nemilé překvapení čekalo uvnitř ovocné kapsičky, kterou maminka dala své tříleté dceři. Poté, co dítěti přesnídávka nechutnala, rozstřihla matka její neprůhledný obal a zjistila, že je celý obsah plesnivý. K překvapení ženy byly v podobném stavu údajně i další kapsičky. Přitom jak uvedla na Facebooku, deklarovaná minimální trvanlivost byla až do léta 2023.
"Vy všichni, kdo máte malé děti a kupujete jim v dobré víře zdravé kapsičky - přesnídávky od firmy Hello, už to, prosím, nedělejte," vyzvala své přátele na Facebooku Iva. K tomuto sdělení ji vedla nepříjemná zkušenost. Když dala zmíněnou kapsičku, kterou týž den koupila, své dceři, zjistila, že je zkažená.
"Nechutnalo jí to, tak jsme to rozstřihli a podívali se dovnitř. Je to odporné a plísně je tam víc než přesnídávky. Úplně prorostlé," popsala obsah kapsičky šokovaná maminka. Řekla si tedy, že jde nejspíš jen o ojedinělý kus, jenže v dalších výrobcích údajně našla po jejich rozstřižení to samé. Přitom na obalu bylo napsáno, že minimální trvanlivost je do 22.8. 2023.I proto maminka apelovala na další rodiče, aby byli opatrní. Do kapsiček totiž není přes jejich obal vidět, a tak lze jen těžko poznat, zda je něco špatně. "Tohle s malým dítětem může pěkně zacvičit. Budu doufat, že to malé stvoření nebude mít zdravotní potíže," modlila se Iva a dodala, že plesnivé kapsičky hodlá řešit.
Nejde o první problém
Redakce eXtra.cz kontaktovala společnost Linea Nivnice, pod kterou spadá značka Hello, s žádostí o vyjádření, avšak do vydání článku nepřišla žádná odpověď. Jak je ale patrné ze starších článků, není to poprvé, kdy se něco takového stalo. Podobný zážitek má i žena ze Zlínska z roku 2012. Tehdy jen nešlo o kapsičku, ale o přesnídávku značky Hello ve sklenici.
Jak tehdy uvedl tamní technolog František Ilčík pro Zlínský deník, ke zplesnivění nejspíš došlo kvůli naraženému uzávěru, k čemuž mohlo dojít při přepravě. Je tak možné, že i v případě kapsiček jde o podobný problém. "Máme zaveden systém řízení a kontroly kvality včetně uchování vzorků každé šarže výroby," ujišťoval tehdy Ilčík, že firma dodržuje hygienické postupy a za kvalitu svých výrobků ručí.
Setkali jste se někdy s podobným problémem?