Trendy
válka na Ukrajině Extrémní proměny Survivor 2025

V Lidlu se strhla bitka kvůli slunečníkům za výhodnou cenu: Zasahovat musela policie

Lidé stáli před Lidlem i v nepříznivém počasí.
Zdroj: eXtra.cz/Pavel Dvořák
Předchozí Další
+ Dalších 12 fotografií
BITKA

V pražských Štěrboholech to začátkem týdne vypadalo spíš jako na bitevním poli než v obchodě. Lidl, který na začátku roku otevřel speciální outletovou prodejnu, zažil pořádný masakr, jenž skončil až příjezdem policie. Davy zákazníků se rvaly o zboží, které ještě nebylo pomalu ani umístěné do regálů, jak uvedl například web TN.cz.

Davové šílenství v Lidlu začalo, když se v prodejně objevilo nové zboží. Jednalo se o slunečníky, které byly jen za pár korun. Když se první krabice dostaly k regálům, propukl mezi zákazníky těžký boj. Na videu, které koluje po sociálních sítích, jsou zachyceni lidé, kteří se rukama vší silou a hlava nehlava přetahují o nové kusy zboží.

Davové šílenství v Lidlu

Na záznamu je vidět, jak se lidé bezohledně rvou o krabice. „Nech to bejt!“ křičí jeden ze zákazníků, když se mu jiní snaží krabici vytrhnout z ruky. Celou situaci se snažila uklidnit prodavačka. „A dost!“ zařvala, avšak nikdo ji neposlechl. Konflikt mezi zákazníky byl tak napjatý, že do akce musela jít ochranka.

Bohužel ani sekuriťákům se situaci nepodařilo uklidnit, a tak musela zasáhnout i policie. „Mezi několika lidmi došlo k fyzickému konfliktu. Když kolegové přijeli na místo, konflikt už nepokračoval,“ uvedl policejní mluvčí Jan Rybanský pro TN.cz. Situace byla nakonec vyřešena domluvou. „Nikdo neuplatňoval škodu na majetku ani ublížení na zdraví,“ dodal Rybanský.

Lidl přijal nová opatření

K celé dramatické potyčce se vyjádřil i obchodní řetězec Lidl. „Bezpečnost našich zákazníků i zaměstnanců bereme vážně. V prodejně jsme již přijali opatření ke zlepšení situace, včetně posílení ostrahy v exponované dny a omezení počtu kusů na osobu,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. Podle jejího vyjádření šlo o ojedinělou situaci a firma věří, že přijatá opatření zamezí možnosti opakování. „Aktuálně neevidujeme opakování podobného incidentu. V případě, že by zákazníci byli svědky konkrétního incidentu ohrožujícího bezpečnost, doporučujeme ho okamžitě nahlásit ostraze nebo Policii ČR,“ uzavřela mluvčí pro iDnes.cz.

Související články

Další články

Nejnovější kauzy