Zvrácený příběh o smrti jako nejlepší vánoční reklama roku? Ano, je to tak!
Reklama s lehce zvráceným příběhem spadá pod německou síť supermarketů Edeka.
Příběh je o starém muži, který předstírá svou vlastní smrt, aby ho jeho rodina na Vánoce navštívila. Starého muže už nebavilo být sám a tak se rozhodl, že najde unikátní řešení.
Reklama je natočená v podobném duchu jako ta o Muži na Měsíci Opět se snaží tvůrci vyzdvihnout staré osamělé lidi.
Celý reklamní spot začíná, když si starý muž přehrává vzkazy ze záznamníku. Z něj uslyší svou dceru, která se omlouvá, že na Vánoce bohužel nepřijede. Mezitím se v pozadí loučí jiné děti se svým dědečkem se slovy: "Uvidíme se brzy, užij si Vánoce."
Další záběr je na osamoceného starce, který právě večeří. Během toho posílá všem svým příbuzným vzkaz, od "někoho jiného", že zemřel. Jeden syn dostává zprávu o falešnému úmrtí svého otce na ulici. Dcera zase obdržela dopis s pozváním na pohřeb. A poslední syn se o skonu dozvídá v nemocnici kde pracuje.
Všichni se navzájem okamžitě kontaktují a spěchají na pohřeb. Ten se koná v domě, kde starší muž bydlí. Při vstupu do domu je čeká pořádný šok! Dědeček neumřel, je živý a zdravý.