Trendy
válka na Ukrajině Výměna manželek 2024 MS v hokeji 2024 Survivor 2024 - aktuálně

Nechce se vám do obchodu? Díky online službě seženete potraviny i oblečení na jednom místě

Nechce se vám do obchodu? Díky online službě seženete potraviny i oblečení na jednom místě
Zdroj:
Online nakupování
Tuzemský online trh s oblečením brzy obohatí unikátní služba. Na vstup do této oblasti internetového nakupování se momentálně připravuje e-shop, který má v České republice nejširší pokrytí čítající na 5 milionů zákazníků a již nyní nabídku potravinářského sortimentu, čítající více než úctyhodných 21 tisíc produktů. Zákazníkům se tak nově naskytne možnost nakupovat produkty populární značky oděvů F&F, která patří do portfolia brandů obchodní sítě Tesco, z pohodlí svých domovů. Příhodně tak mohou učinit ze stejného rozhraní, které jim poslouží pro potřeby klasického nákupu potravin a drogerie do domácnosti.

Značka F&F poprvé vstoupila na trh oděvů v roce 2000 ve Velké Británii. Její speciální kolekce si rychle získali oblibu u zákazníků, kteří s povděkem kvitovali dostupnost širokého sortimentu oblečení přímo na blízkých prodejnách řetězce Tesco. Nabídka F&F přitom pokrývá potřeby všech spotřebitelských kategorií, a tak mezi jejich produkty najdeme oblečení pro muže, ženy, děti i kojence.

Hlavní výhodou i neprolomitelným standardem je cenová dostupnost, která jde ruku v ruce s využíváním kvalitních materiálů, reagováním na nejnovější módní trendy i vysokými nároky na výrobu, která probíhá pouze v těch továrních závodech, kterým mezinárodní inspektoři přiřkli pozitivní reference z hlediska zdravotní i sociální odpovědnosti. Součástí prodejen Tesco na českém území se produkty F&F staly v roce 2008, a nedlouho poté se z F&F stal brand globálních rozměrů s téměř 800 prodejnami po celém světě.

Není velkým překvapením, že se Tesco rozhodlo začlenit produkty F&F do nabídky jejich úspěšné a rozsáhlé online nákupní platformy Tesco online nákupy. Klienti si tak nově budou moci vybrat z vybraného F&F sortimentu, který zahrnuje především věci každodenního a celoročního nošení. „Zákazníci mají na výběr např. z dupaček, spodního prádla, čepic nebo ponožek. V této chvíli nabízíme 238 produktů a v dalších měsících plánujeme sortiment ještě dále rozšiřovat,“ přibližuje obchodní strategii Věra Szabó, manažerka internetového prodeje společnosti Tesco. Podle Szabó je největší zájem o zboží určené pro kojence. Dle statistických dat Tesco je internetová služba nejčastěji využívána matkami s malými dětmi.

Služba Tesco online nákupy je vlajkovou lodí společnosti. Na českém online trhu byste pouze stěží hledali nějakou podobně masivní alternativu. Dostupnost zaručuje více než 5 milionům zákazníků, kterým nabízí nákup z více než 21 tisíc produktů. Zákazníci služby rádi využívají, což vyplývá i ze spotřebitelských statistik společnosti Tesco.

Dle exkluzivního průzkumu čítá průměrný nákup potravin českého spotřebitele na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejčastější zboží velkoobjemové položky, jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny, a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.

Dobrou zprávou bezpochyby je, že Tesco nadále pracuje na rozšiřování dostupnosti služby Tesco online nákupy i do českých regionů. Od loňského roku tak mohou online nakupovat i zákazníci na Hané (okolí Prostějova, Olomouce a Přerova) či v jižních Čechách (okolí Českých Budějovic, Českého Krumlova a Třeboně). Jedinou vadou na kráse tak zůstává nutnost navštívit kamennou prodejnu v případě, že jste během nákupu sortimentu F&F chybně odhadli velikost. Musíte tak učinit během prvních 190 dnů ode dne nákupu.

Další rána pro Veronicu Biasiol. Po vlně hejtů během Miss jí ublížila vlastní maminka. Kráska přiznala velké zklamání

Související články

Další články

Nejnovější kauzy