válka na Ukrajině Výměna manželek 2024 MS v hokeji 2024 Survivor 2024 - aktuálně

Slovenský návrhář modrých šatů Čvančarové: Kritika? Česká nátura mě nepřekvapuje, řekl pro eXtra.cz

Modré šaty Jitky Čvančarové ve Varech: Slovenský návrhář o české nátuře
Zdroj: Martin Procházka/eXtra.cz/Profimedia
+ Dalších 6 fotografií
Kritika

Modré šaty Jitky Čvančarové bouří emoce i několik dní poté, co se v nich herečka představila na červeném koberci filmového festivalu v Karlových Varech. Lidé si z módního kousku stále vystřelují, což dokazuje množství vtipů na sociálních sítích. Návrháře Borise Hanečku, který za šaty stojí, ale nechává kritika chladným. "V Česku jsem žil dva roky a vím zhruba, jaká nátura tam vládne. Ale i s tím se člověk umí vypořádat," uvedl Hanečka pro eXtra.cz.

"To jsou šaty? Však paní Čvančarová vypadá, jako když si nese na zahradu nafouknout bazén," zkritizovala šaty Jitky Čvančarové Dáda v diskuzi na Facebooku. Podobných reakcí se přitom na internetu objevily stovky. Nemluvě o kolážích, které si z módního kousku z dílny slovenského návrháře Borise Hanečky utahují. Ten si z toho ale nic nedělá, s pompézními šaty modré barvy je spokojený.

Cítila se v šatech báječně

"Ono to je po těch letech takové, že člověk si zvykne na úspěch i na neúspěch i na období, kdy se vůbec nic neděje. Jsem rád, když slyším jakoukoliv zpětnou vazbu. Je to zkrátka názor, ať už je to óda, nebo něco, s čím se lidé neumí sžít. Kdyby nebyla žádná odezva, tak mám pocit, že jsem mrtvý, a to je horší pocit. V Česku jsem žil dva roky a vím zhruba, jaká nátura tam vládne. Ale i s tím se člověk umí vypořádat," reaguje na kritiku slovenský návrhář.

Podle Hanečky splnila róba svůj účel, za což kromě něj byla ráda i oblíbená herečka. "Šlo mi hlavně o spokojenost, abychom si byli jisti sami sebou. Jitka se v těch šatech na zkoušce cítila báječně, což jsou vlastně její slova. Byla to velmi kreativní a plodná spolupráce. Já věřím, že si to užila," říká Hanečka.

Ačkoliv přiznal, že kritika občas může být nepříjemná, jeho samotného ale naopak povzbuzuje. "Člověka to někdy zamrzí, ale s tím se musí každý vyrovnat po svém. Já si myslím, že i to je motor a startér do další spolupráce," věří návrhář.

Stylista róbu vyzdvihl

Ačkoliv velká část lidí pompézní róbu na sociálních sítích sepsula, řada módních kritiků ji naopak vyzdvihla. Počítá se mezi ně i stylista Sam Dolce, který dělá módní policii pro eXtra.cz. "Ohromný styl řasení šatů se mi velmi líbí, v horní části přes dekolt inteligentně přechází přes paže, které herečce zahalil. Její postavě to velmi lichotí a stejně tak i díky tomu pas vypadá užší," velebil Hanečkovy šaty Dolce.

Další rána pro Veronicu Biasiol. Po vlně hejtů během Miss jí ublížila vlastní maminka. Kráska přiznala velké zklamání