Coca-Cola pro dobrou věc: Vybralo se 540 tisíc korun pro parahokej
Kampaň Coca-Cola k letošnímu mistrovství světa v ledním hokeji se nesla v duchu fanouškovské soudržnosti a ukázala, že hokej spojuje všechny. Coca-Cola navíc letos přišla se speciálním projektem DOBROGÓLY na podporu českého parahokeje, kde se nakonec vybralo více než půl milionu korun.
Za každý český gól v rámci mistrovství světa v ledním hokeji věnovala Coca-Cola handicapovaným sportovcům 10 000 Kč, za ty finálové, zlaté, pak po 100 000 Kč, celkem tedy 540 000 Kč. Symbolický šek převzal předseda Českého parahokeje Jiří Šindler s juniorským hráčem Lukášem Kapkem od Martina Bindera, generálního ředitele Coca-Cola ČR, a od zástupce zlatého národního týmu Lukáše Sedláka, který byl i tváří hokejové kampaně.
Dary na dobrou věc
„Dar českému parahokeji dnes předávám s nadšením a hrdostí na všechny české reprezentanty. Hokej je úžasný sport a ukazuje, že odvaha a síla jsou kvality, které překonávají fyzické hranice a patří každému bez ohledu na pohlaví, původ nebo fyzická omezení,“ říká Martin Binder, generální ředitel Coca-Cola ČR a dodává: „S radostí mohu oznámit, že projekt DOBROGÓLY na podporu parahokeje bude pokračovat i v příštím roce, jen branky bude pro změnu proměňovat ženský národní tým. Doufám, že na mistrovství světa v Českých Budějovicích budou na domácí půdě ženy stejně úspěšné jako letos muži.“
„Děkujeme značce Coca-Cola a našim klukům, že nastříleli tolik gólů, sponzorský dar využijeme na rozvoj parahokeje, především na kempy pro začátečníky a nováčky,“ řekl Jiří Šindler, předseda Českého parahokeje.
Spolupráce firmy Coca-Cola a českého hokeje s jeho mužskými, ženskými a parahokejovými týmy ukazuje, že tento sport je tu pro všechny.